مرد صنعت فولاد کشور به سمت مشاور وزیر منصوب شد

سه شنبه 15 شهریور 1401

سید محمد احرامیان، رئیس هیئت مدیره فولاد یزد، کسی که قریب به ۴ دهه در صنعت فولاد کشور نقش آفرینی

مرد صنعت فولاد کشور به سمت مشاور وزیر منصوب شد
سید محمد احرامیان، رئیس هیئت مدیره فولاد یزد،

کسی که قریب به ۴ دهه در صنعت فولاد کشور نقش آفرینی داشته است، به سمت مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب گردید.

نظام سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران بر خود می بالد که زمینه ساز عدالت و حرکت به سوی کمال است و خدمت خالصانه و کسب رضایت حق تعالی عرصه ای است بیکران که توفیق عمل در آن موجب رحمت و الطاف الهی میگردد .

ازاینکه در کنف الطاف خاصه ی الهی قریب به ۴ دهه را درکسوت خدمت به جامعه ی اسلامی به انجام وظیفه ی ثمر بخش و موثر پرداخته اید ، بسی شایسته است به پاس تلاش ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه ی صنعت این مرز و بوم ، نهایت سپاس و قدردانی را خدمت حضرت عالی ابراز داریم و انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مشاور محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت تبریک عرض می نماییم.

هیچ گاه خاطره ی تلاش های بی وقفه ، پیگیری و سخت کوشی شما در ابعاد مختلف مدیریتی ، اجرایی آموزشی وپژوهشی از یاد نمی رود و امیدواریم که در آینده نیز همچون گذشته از حضور پر شور و استمرار همکاری شما در تمامی زمینه های صنعتی و تولیدی که باعث رشد و شکوفایی تولید و گردش چرخ اقتصاد، کارآفرینی و خودکفایی میهن اسلامی عزیزمان ایران میگردد، بهره مند و برخوردار باشیم.

شور شیرین خاطرات تلاشهای شما همواره در عرصه صنعت و تولید این مملکت که در جای جای آن اثر قدم های پشتکار و همت شما برآن موج می زند به یادگار خواهدماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بودکه “بقیه الله خیرٌ لکم”

لطف حق ، یار و ساقی کوثر یاور شما باشد.